Emma Watsons nya dejt..
2010-07-26 / 21:43:24 / Annat

Det verkar som att Emma Watson (Hermione Granger) har skaffat sig en ny kärlek. Hon har bekräftat att hon nu dejtar modellen och sångaren George Craig.

Fick precis reda på att Emma Watson och George Craig verkar ha någonting tillsammans..i början av Juli månad sågs de tillsammas på Glastonbury festivalen i England. Emma har erkänt att de två har kommit väldigt nära varandra sedan de gjort en reklamkampanj för modehuset Burberry tillsammans, skriver Contactmusic.com.

De fick en fråga om vad de skulle ha för smeknamn som kändispar och Emma svarade såhär: Vi har inte hört något ännu. ''Watage''? Det skulle inte riktigt funka.

I en interljuv med BBC radio 1 berättade Emma att hon och Craig varit vänner sendan Burberry-fotograferingen.

Emma: Och nu när jag var i USA fick jag lyssna på hans musik när han spelade in. Jag kunde inte förstå hur bra musiken var. Jag är ett stort fan. Allt han gjorde var fantastiskt.

Jag har även läst att Emma även kommer medverka i Craigs band One Night Onlys nästa singel ''Say you don't want it''. Videon är inspererad av Disneyklassikern ''Lady och Lufsen''.

Emma: Jag ville verkligen vara involverad på något sätt och vi gjorde videon tillsammans. Det var till stor del vår idé, säger Watson, enligt Contactmusic.com.

Bild på Emma och Craig. Bilden är från Burberry-fotograferingen.

Källa: Aftonbladet
2 kommentarer
Postat av: sofia

Tycker du har en jättebra blogg!! ;-)

2010-09-03 @ 22:13:58
URL: http://sperixon.devote.se
Postat av: heart88

Ja, det är en bra blogg. Ni då.

2011-11-15 @ 19:10:27
URL: http:// Godistjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0