Handla saker ur butikerna i Hogsmeade online!
2010-07-26 / 22:03:31 / Wizarding world of Harry Potter

Nu har Wizarding world of Harry Potter öppnat en Online-butik på inernet där man kan shoppa saker ifrån butikerna i hogsmeade dygnet rúnt, var du än befinner dig! Har klickat in och kollat på alla de underbara sakerna och jag blir så otroligt sugen på att betsälla hem grejor men jag ska ha tålamod och vänta tills jag besöker parken. Besök Online-shoppen genom att klicka här!

Här är exemplar på vad det finns att köpa...

När jag besöker parken så tänker jag blandannat köpa mig en elevhemskappa och en trollstav! Det jobbiga är bara att jag inte kan välja vilken kappa jag ska köpa..vad tycker ni? Ska jag köpa en Ravenclawkappa eller en Gryffindorkappa? Och bara så ni vet..jag tänker inte ha kappan och trollstaven för att leka, nej, jag tänker ha dem för att kunna känna mig som en riktigt Hogwartselev :) Det har ju alltid varit min dröm, att få åka till Hogwarts haha. Men så är det.
8 kommentarer
Postat av: jenny

gryffindor kappan tycker jag !



//jenny

2010-07-27 @ 11:06:38
Postat av: C

Åh på den sidan kommer jag verkligen att handla på i fortsättningen! Jag vill verkligen ha Harrys trollstav!

2010-08-03 @ 16:08:36
Postat av: f

Jag hade en mantel , haha :)

Riktigt bra blogg! Är typ en stor harry-potter fan!:D Åh så härligt , har aldrig vetat att det fanns någon hp blogg , awesome!:D

Ska följa denna blogg varje dag :)

2010-08-03 @ 21:08:41
URL: http://heeyysoulsister.blogg.se/
Postat av: L

jag känner lite som du tror jag,elev på hogwarts vrf inte? Vill också vara där edefall hjälpa till och besegra dem onda.Fast ioförsig alla har vi ju bra och dåliga sidor.

Vill också ha den chansen som dem har,att ha magi! Vill även rädda liv som dem gör,dem har chanser jag alltid har drömt om,hoppas fortfarande på att något liknande ska hända tror nämligen att ingenting är omöjligt men vad vet jag? ;)



2010-12-07 @ 21:09:02
Postat av: Wilma

Gryffindor kappan ! :D Förstår att du vill vara elev på hogwarts, det vill jag oxå ! det är det ända jag tänker på typ hur jävla coolt det är där ! Jag skulle mest av allt i hela världen önska att det var på riktigt ! :D

2011-06-28 @ 21:29:59
Postat av: agnes

HEJSAN!

Jag tycker gryffindor kappan.

Du har en jätte snygg/häfting/cool blogg!!



Jag är inte så gammal men jag är ett stort hp fan!!



//Agnes

2011-08-06 @ 11:51:38
Postat av: Fisken

Gryffindor kappan helt klart!

2012-03-31 @ 08:47:41
Postat av: Alex

har du inte bliivit sorterad i ett elevhem?? :O i Pottermore

2012-09-02 @ 15:14:28
URL: http://Ahllex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0