Kommer ni ihåg..?
2010-07-07 / 11:22:00 / Harry Potter

..när den första trailern till Harry Potter och de vises sten visades på teven? För att vara ärlig så minns jag faktiskt inte det. Jag minns bara att vi gick och såg den på bio och att jag blev helt förälskad i filmen. Jag ville bara se mer och mer! Det känns som det var igår jag såg första filmen och nu är det bara några få månader kvar tills första delen av den sista filmen kommer på bio. Tänk sen när allt är slut, vad händer då? Kommer det komma fler liknande filmer som har med magi att göra? Nej, inget kan mäta sig med Harry Potter filmerna. Harry Potter kommer alltid att vara bäst oavsätt vad.

Trailern till Harry Potter och de vises sten.
 

Trailern till Harry Potter och dödsrelikerna. Tänk vad allt förändrats sen den första filmen.

3 kommentarer
Postat av: Moa

Jag minns trailern, och så minns jag att jag var för liten för att få se den på bio (jag var sex tror jag), bittert, hehe.

2010-07-07 @ 15:13:55
Postat av: jennifer

jag var alldeles för liten, men jag minns att vi hade filmen och att jag inte kunde somna utan den på haha :D och nu läser jag om böckerna om och om igen, sån idiot haha..

2010-07-08 @ 19:05:01
Postat av: heart88

Jag kommer ihåg filmerna tittar på dom varje dag typ och läser böckerna också.

2011-11-15 @ 19:09:02
URL: http:// Godistjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0